Brev:
Vil ikke spise - 12 mdr.
14. juni 2007
Alder:
12 mdr.
Vil ikke spise - 12 mdr.
Hej Helen
Tusind tak for en dejlig brevkasse, den har hjulpet os meget!
Jeg har et lille spørgsmål... min datter Mie er nu et år om en lille uge, hun er en glad og meget aktiv pige.
Men når det så er sagt er hun også blevet lidt kræsen, hun har altid været god til at spise, men den sidste mdr er hun begyndt at sige nej til næsten alt, hun spiser stort set kun pålægget til middag og kød til aften samt lidt frugt. Dette går selvfølgelig også ud over vores nattesøvn, og det at vi er ved at stoppe amningen knuder også.
Hvordan kan jeg få hende på rette vej igen, og hjælpe hende til at blive nysgerrig efter at smage på lidt forskelligt igen?
Med venlig hilsen
Majbritt ;)